Praha: Pragma – 1998
brož
nová kniha
224 stran
#Osobní rozvoj #Ekonomie, Obchod #argumentace #management #podnikání #úspěch #vyjednávání
Soubor taktik jak vést vyjednávání ve vztahu obchodník-zákazník s cílem dosáhnout úspěchu. Autor uvádí oba pohledy na jednotlivé případy, upozorňuje na chyby v taktice i v psychologickém přístupu a popisuje různé další manévry úplně bez ohledu na běžné morální zásady a principy fair play. Cílem je vydělat peníze za každou cenu.
Soubor taktik jak vést vyjednávání ve vztahu obchodník-zákazník s cílem dosáhnout úspěchu. Autor uvádí oba pohledy na jednotlivé případy,…
Prodáváme nové i použité knihy, některé z nich mají privilegium být vzácné.
Pokud máte krabici od banánů plnou knih a práší se na ně, vykoupíme je.
Plnoknih s.r.o., Na Náměti 561/9, 284 01 Kutná Hora