POSTUP PŘI REKLAMACI

internetového antikvariátu Plno knih,

provozovaného fyzickou osobou Lucií Černou,

sídlem Na náměti 561/9, Kutná Hora, 284 01

identifikační číslo: 04851480

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese plnoknih.cz

 

Reklamační řád je součástí Obchodních podmínek antikvariátu Plno knih a upřesňuje, jak postupovat při vrácení nebo reklamaci zboží pořízeného v našem internetovém obchodě.

  • Informace k uplatnění práva na odstoupení od smlouvy najdete v Obchodních podmínkách pod bodem 5. Jedná se o Vaši možnost vrácení zboží v zákonné 14 denní lhůtě. Popíšeme si zde postup.
  • Informace k uplatnění práva z vadného plnění najdete v Obchodních podmínkách pod  bodem 7. Jde o reklamaci zboží, tak jak ji znáte. I na ní zde najdete návod.

 

UPLATNĚNÍ PRÁVA NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Protože jste si své knížky objednali online, máte ze zákona 14 dní na to si zboží prohlédnout a případně jej bez udání důvodu vrátit.

Je důležité vědět, že toto právo vzniká až při převzetí zboží. Nejde jej tedy využít tak, že se rozhodnete zásilku nepřevzít. Tím, že jste objednávku odeslali, jsme se my zavázali zboží dodat a Vy zboží převzít. Teprve když zboží máte, můžete zjistit, jak Vám vyhovuje – a případně nám ho vrátit zpět.

 

POSTUP ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud zjistíte, že Vám zboží z jakýchkoliv důvodů nevyhovuje, stáhněte si prosím tento formulář a zašlete jej na email info@plnoknih.cz. Přijetí Vám obratem potvrdíme.

FORMULÁŘ KE STAŽENÍ

Knížky nám pošlete zpět na adresu Lucie Černá, Na náměti 561/9, Kutná Hora, 284 01.

Jakmile nám zásilka přijde a my překontrolujeme stav knížek, zašleme Vám peníze za zboží na bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři. Dejte nám na to maximálně 14 dní.

Prosím myslete na to, že přijmout zboží nemůžeme, pokud nám ho pošlete na dobírku (nemohli bychom ho zkontrolovat) nebo pokud bude z Vaší strany poškozeno.

Pokud by se přeci jen stalo, že byste se rozhodli „uplatnit“ právo na odstoupení tak, že si zásilku nepřevezmete, požádáme Vás o uhrazení poštovného.

 

UPLATNĚNÍ PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ (REKLAMACE)

Reklamaci můžete uplatnit na každý produkt, který je v záruční lhůtě. Ta začíná běžet ode dne zakoupení a trvá

  •        24 měsíců, pokud jde o knihu novou
  •        12 měsíců, pokud jde o knihu použitou

Reklamovat můžete úplně všechny vady, které se v tomto období vyskytnou: Výjimky jsou pouze tyto:

  •        vada v důsledku běžného opotřebení
  •        vada v důsledku mechanického poškození
  •        vada v důsledku chybného používání nebo
  •        vada, pro kterou byla sjednána nižší cena

 

POSTUP REKLAMACE

Chyby se dějí a my je rádi napravíme. Pokud by se stalo, že zboží od nás dostanete s vadou, která nebyla u zboží uvedena, kontaktujte nás prosím elektronicky na adrese info@plnoknih.cz nebo telefonicky na telefonu 724 758 484.

Pro identifikaci produktu budeme potřebovat jednu z následujících informací:

  • Číslo objednávky
  • Datum zakoupení, Vaše jméno a příjmení
  • Doklad / faktura

Ihned prověříme, o jaké zboží šlo a zda je možné na něj reklamaci uplatnit. Zabráníme tak zbytečnému navyšování nákladů za poštovné.

Pokud si reklamaci odsouhlasíme, poprosíme Vás o tzv. preferovaný způsob vyřízení reklamace. Tedy, jak byste si reklamaci přáli vyřešit. Možnosti jsou tyto:

  • Sleva z kupní ceny: nejobvyklejší způsob. Nevyžaduje žádné další odesílání knížek a je celkově nejsnazší. Domluvenou slevu Vám zašleme na účet či složenkou. Nebo Vám vytvoříme voucher pro další nákup. Je to na Vás.
  • Výměna zboží: rádi Vám zboží vyměníme, pokud budeme mít na skladě další kousek. V takovém případě Vás poprosíme o zaslání vadného kusu na naši adresu níže.
  • Vrácení peněz: ani této možnosti se nevyhýbáme. Jsme nejradši, když se k nám spokojení zase vrátíte. Opět Vás požádáme o zaslání knížek na naši adresu bez dobírky. Částku za zboží Vám zašleme na účet / složenkou do 14 dnů od přijetí knížek. Cenu poštovného neproplácíme.

 Formulář pro uplatnění práva z vadného plnění (reklamační formulář) naleznete zde: FORMULÁŘ KE STAŽENÍ

 

ZÁVĚREM

O průběhu každé reklamace vyhotovíme reklamační protokol a pošleme Vám jej na email.

Na každou reklamaci reagujeme okamžitě. O její oprávněnosti rozhodneme nejpozději do 3 dní. Na její vyřízení nám dejte maximálně 14 dnů od chvíle, kdy jste nám o ní řekli. 

Naše adresa pro doručování: Lucie Černá, Na náměti 561/9, Kutná Hora, 284 01.

 

Doufáme, že se k nám vždy budete rádi vracet.

 

V Kutné Hoře 1. 1. 2024

Prodáváme nové i použité knihy, některé z nich mají privilegium být vzácné.

Pokud máte krabici od banánů plnou knih a práší se na ně, vykoupíme je.

Plnoknih s.r.o., Na Náměti 561/9, 284 01 Kutná Hora